Ekim 2012 - Istanbul Cicek Modelleme Egitimleri


Hepinize, saglikli, mutlu ve bereketli bir cuma günü diliyorum.

Temmuz ayinda Istanbul`da vermeyi planladigim Cicek Modelleme Egitimlerimi, 23-24-25.07.2012 tarihlerinin Ramazan ayina denk gelmesi nedeniyle, egitim almak isteyen arkadaslarimdan gelen talep ve istekler dogrultusunda ve  Temmuz Istanbul egitimleri icin kayitlarini yaptiran  degerli arkadaslarimin da onayi ve izni ile oglumun okul tatiline denk gelen Ekim ayina erteledim. Izmir egitimlerim ise, daha önce belirledigimiz gibi  16-17-18 Temmuz 2012 tarihlerinde yapilacaktir.

Istanbul icin, Ekim ayinda, Cicek Modelleme egitimlerime katilmak isteyen  arkadaslarim, detayli bilgi almak icin, teacake@online.de veya big@rue.net mail adreslerimden bana ulasabilirler.


Egitim tarihleri; 14.10.2012-Pazar
                              15.10.2012-Pazartesi
                             16.10.2012-Sali
                             17.10.2012-Carsamba
                            18.10.2012-Persembe
                            19.10.2012-Cuma

Egitim Yeri ; Istanbul/Anadolu Yakasi

Romantische Hochzeitstorte mit Rosen

Romantische Hochzeitstorte mit Rosen

Sevgilerimle,  

12 yorum:

  1. Canparem ablam hayırlısı olsun inşallah Ekim'de nasip olurda bende katılırım öpüyorum kocaman.

    YanıtlaSil
  2. Yorumum gelmedi sanırım...Dedim ki bu güzelliği hayran hayran seyrettim.Ağzım açık kaldı... eğitimlerine gelince de,:((
    Buralara uğrarsan inşallah beklerim canım..
    öpüyorum...

    YanıtlaSil
  3. ahh ben hayranim sizin gullerinize.duisburg,oberhausen civarinda da olacak mi kurslarinizdan.?sevgiler.

    YanıtlaSil
  4. Sayfami ziyaretiniz icin cok tesekkur ediyorum sizin de blog unuz cok guzel..Bu resimde sunulan kek dekarosyonunu ogrenebilmeyi ve yapabilmeyi ne kadar isterdim :)) Belki birgun..sevgiler

    YanıtlaSil
  5. Nasıl bir güzellik nasıl bir zarafet.Ellerinize sağlık.Sizin de kandiliniz mübarek olsun.Sevgiler.

    YanıtlaSil
  6. HAYIRLI KANDİLLER CANIM...
    ELLERİNE SAĞLIK HARİKA..

    YanıtlaSil
  7. BEN ANTALYADADA İSTİYORUM..
    AÇARMISIN....

    YanıtlaSil
  8. Varlığı ebedi olan merhamet sahibi Yüce Allah, kendisine dua edenlerin dualarını geri çevirmez.
    Dualarınızın Rabbin yüce katına iletilmisine vesile olan bu mukaddes gece hayırlara vesile olsun inşallahh....
    kandilin mübarek olsun ablacımm..
    dua ile...

    YanıtlaSil
  9. Allah’ın rahmeti, bereketi sizinle olsun, gönül güneşiniz hiç solmasın, yüzünüz aydın olsun, kabriniz nur dolsun, makamınız Firdevs, dualarınız kabul olsun. Kandiliniz kutlu olsun…

    YanıtlaSil
  10. kandiliniz mübarek ,dualariniz kabul olsun insallah.

    YanıtlaSil
  11. Filizciğim,

    Eğitim programının tarihlerini değiştirmene sevindim. Çünkü sen geldiğinde ben yine olmayacaktım. Yazlıkta olacaktım. Şimdiden birşey söylemem mümkün değil ama umarım ekimde burda olurum da bu kez görüşebiliriz.
    Ben de senin kandilini kutlar, dualarımızın kabul olmasını dilerim.

    Çooook sevgiler,

    YanıtlaSil
  12. süper modellemeler yaa..ellerine sağlık.....el becerisi şart tabi.ben bu beceriye sahip değilim:))) senin maşallahın var......

    YanıtlaSil

Nazik yorumlariniza kalpten tesekkürlerimle..::))